miercuri, ianuarie 23, 2008

E-mailul cu fetita

Acum vreo doua zile eu si un alt coleg de birou primim un e-mail de la o colega de serviciu in care ne trimitea o poza cu fetita ei in varsta de aprox. 3 ani.

La momentul respectiv, am deschis emailul, am privit poza, mi-am zis in gand: trebuie sa-i raspund sa-i multumesc pentru poza si sa-i spun ce fetita frumoasa are! Dar, fiind o zi destul de prinsa, am uitat pur si simplu sa-i raspund colegei.

O fi asteptat saraca femeie un feedback din partea partea mea sau a colegului mei in acea zi, o mai fi asteptat si ieri, poate si astazi pana in momentul in care...primim un alt e-mail de la aceeasi colega cu urmatorul text: "Asa-i ca sunt frumoase culorile din poza?"

Cu alte cuvinte: Daca fiica-mea nu va place, macar nu-i asa ca-i frumos imbracata?

Un comentariu:

Anonim spunea...

o să înțelegi tu când o să ai ... nu culori