joi, august 30, 2007

De ziua de naştere!

Ei bine...astăzi este ziua mea...da...exact...de naştere. Nu...nu mă cheamă Alexandra şi...sinceră să fiu...nici nu mă prea omor după numele ăsta, poate pentru că m-am obişnuit cu al meu, ştiţi voi...puterea obişnuinţei. Oricum, nu despre asta vroiam să scriu acum. Am împlinit o vârstă onorabilă, pe care nu am de gând să o divulg aici şi acum. Dar nici despre asta nu vroiam să scriu.

Ieri, după ce am plecat de la serviciu, mi-am dat seama că, a doua zi, fiind ziua mea, trebuia să intru rapid în acţiune. Se impunea o vizită urgentă într-un hypermarket pentru diverse cumpărături pentru petrecerea organizată la serviciu pentru colegii mei. Apoi, alte rezervări la restaurant pentru a scoate familia în oraş, că vorba aia...trebuie să faci cinste. Am ajuns destul de târziu acasă, obosită după cumpăraturile făcute. Imediat, m-am apucat de călcat, că deh, de ziua ta trebuie sa arăţi ca scos din cutie, fustă călcată, bluză apretată şi pantofi lustruiţi atent. Buuun, am terminat şi cu hainele. Ce mai urmează? Deocamdată...nimic! Uf ce bine!

Azi dimineaţă, m-am trezit mai devreme, să pregătesc toate bagajele pentru petrecerea de la serviciu! Pe drum a trebuit să mai mă opresc să caut şi ceva dulciuri pentru desert. În final am ajuns la birou obosită deja de atâta grijă să nu cumva să fi omis ceva!

Şi...m-am gândit eu... că probabil mulţi se regăsesc în postura mea şi că, ar fi un business bun ca să existe persoane la care să apelezi ca să-ţi organizeze ziua de naştere. Exact ca la nuntă când vii, te aşezi la masă şi te bucuri de tot! La fel şi de ziua de naştere: ai pe cineva care face cumpărăturile pentru tine, le duce la serviciu, se ocupă de toate detaliile şi tu doar vii şi te bucuri de ziua ta, de colegi, prieteni şi familie. Şi, în plus, mai primeşti şi cadouri! Corect?


Niciun comentariu: