miercuri, aprilie 04, 2007

Starbucks is coming to town

Acum doi ani am vizitat Croatia. Printre multele si frumoasele amintiri pe care le-am pastrat legate de aceasta tara absolut superba, as dori sa mentionez si numarul foarte mare de cafenele pe care le gasesti la orice pas in orice orasel al Croatiei. Facandu-mi cativa prieteni croati, ei mi-au explicat, ca atunci cand doi croati vor sa iasa sa discute ceva, e de la sine inteles ca vor merge la o cafenea. Mi s-a parut ca aceste cafenele induc orasului o anumita atmosfera mai relaxanta, mai boema chiar.

Si ma gandeam...Bucurestiul nu va ajunge niciodata un astfel de loc. Poate nu va ajunge niciodata asa, dar se pare ca "industria" cafenelelor a inceput sa-si spuna si la noi cuvantul in ultima vreme. BCR si-a deschis chiar o retea de cafenele bancare - BCR Cafe.

Iar astazi citeam in presa ca renumita retea de cafenele Starbucks va veni luna aceasta si in Romania la Plaza Romania. Asa ca, inca putintica rabdare, cafengiilor! ;)


Un comentariu:

Tony spunea...

Sturbucks sucks! Brandul este tot ce a mai ramas din ei. Gustul si pretul este "non user friendly"...